Strona główna » Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta Drukuj
piątek, 17 czerwca 2011 09:53

Organizacja BOK

 

Kierownik Biura Obsługi Klienta

mgr Maciej Baranowski

Zastępca Kierownika Biura Obsługi Klienta

inż. Jacek Orzechowski

 

Czas pracy Biura Obsługi Klienta
poniedziałek: 07:00 – 15:00
wtorek: 07:00 – 17:00
środa: 07:00 – 15:00
czwartek: 07:00 – 15:00
piątek: 07:00 – 15:00

 

Kontakt telefoniczny :   82 560 52 62 lub   563 14 61 wew. 258

Opis Stanowisk

 

Stanowisko Nr 1

Informacja o usługi MPGK

  • informacja o usługach realizowanych przez MPGK Sp. z o.o.
  • zapoznawanie klientów z obowiązującym cennikami ZWiK, ZOM,
  • wyjaśnianie sposobu rozliczeń,
  • przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji,
  • przekazywanie stanów wodomierzy,
  • zapoznanie się z materiałami marketingowymi, broszurami informacyjnymi dot. usług świadczonych przez ZWiK,
  • kontakt korespondencyjny i bezpośredni z kontrahentami w powyższych sprawach.

Stanowisko Nr 2

ZWiK

  • podpisywanie umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
  • zmiany i aktualizacja umów,
  • zapoznanie się z warunkami umów na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
  • zapoznawanie się z treścią regulaminu na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
  • wystawianie clomid online i rozliczanie faktur VAT za świadczone usługi
  • wydawanie druków i przyjmowanie wniosków dot. np.  zawierania umów, rozwiązywaniu umów, druków zleceń na wykonanie odpłatnych usług świadczonych przez ZWiK Sp. z o.o., innych druków

Stanowisko Nr 3

ZWiK

  • podpisywanie umów na dostawę wody                        i odprowadzanie ścieków,
  • zmiany i aktualizacja umów,
  • zapoznanie się z warunkami umów na dostawę wody  i odprowadzanie ścieków,
  • zapoznawanie się z treścią regulaminu na dostawę wody i odprowadzanie ścieków,
  • wystawianie i rozliczanie faktur VAT za świadczone usługi
  • wydawanie druków i przyjmowanie wniosków dot. np.  zawierania umów, rozwiązywaniu umów, druków zleceń na wykonanie odpłatnych usług świadczonych przez ZWiK Sp. z o.o., innych druków

Stanowisko Nr 4

ZWiK

  • sprawdzanie stanu swoich rachunków,
  • podpisywanie wniosków o dodatki mieszkaniowe
  • rozkładanie płatności na raty - pomoc klientom w formułowaniu pism,
  • wystawianie zaświadczeń

Specjalista ds. gospodarki wodomierzowej

  • ustalanie terminu wymiany i montażu wodomierzy
  • przyjmowanie zleceń na wykonanie usług dodatkowych tj. wykonywanie rozdziałów instalacji wodociągowej, wykonywanie ekspertyz wodomierza, plombowania wodomierzy, montażu wodomierzy ogrodowych itp.

 

Umowy

Zawieranie umów:

  • umowa na dostawę wody i odprowadzanie ścieków

Do buy clomid zawarcia umowy na dostawę wody wymagane jest złożenie wniosku zawierającego:

  • Imię i nazwisko (nazwę) wnioskodawcy
  • Adres zamieszkania/ siedzibę firmy
  • Serie i numer dowodu osobistego, PESEL / Nr NIP, Regon
  • Rodzaj świadczonych usług
  • Adres punktu poboru wody i/lub odprowadzania ścieków
  • Tytuł prawny do korzystania z obiektów
  • Stan wodomierza lub ilość osób zamieszkałych w budynku

     W przypadku zakupu (sprzedaży) wynajmu nieruchomości konieczne jest sporządzenie pomiędzy stronami protokołu zawierającego stan wodomierza na dzień przejęcia nieruchomości i dokumenty jak wyżej w zależności od rodzaju odbiorcy usług.
    

Dokumenty niezbędne do przedłożenia przez odbiorcę usługi przy zawieraniu umowy
Odbiorcy indywidualni
  • Wniosku o zawarcie umowy
  • Tytuł prawny
  • Dowód osobisty
Osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą
  • Wniosek o zawarcie umowy
  • Tytuł prawny
  • Dowód osobisty
  • Kopie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej
  • Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i Regon
Spółka buy propecia online prawa handlowego
  • Kopia wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego, (jeżeli dana osoba upoważniona do podpisania umowy nie jest wymieniona w KRS danej spółki wymagane jest dostarczenie imiennego pełnomocnictwa do czynności w zakresie zawierania umów na świadczenie usług wodociągowo – kanalizacyjnych)
  • Wniosek o zawarcie umowy
  • Tytuł prawny
  • Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i Regon
Wspólnoty mieszkaniowe
  • Wniosek o zawarcie umowy
  • Tytuł prawy
  • Zaświadczenie buy priligy online o nadaniu nr NIP i Regon
  • Statut wspólnoty
  • Lista członków Wspólnoty
  • Uchwała o ustanowieniu Zarządu
Jednostki i zakłady budżetowe
  • Wniosek o zawarcie umowy
  • Tytuł prawny
  • Zaświadczenie o nadaniu nr NIP i Regon
  • Uchwała lub zarządzenie o powołaniu jednostki oraz pełnomocnictwo do  sprawowania zarządu i podejmowania zobowiązań

 

Zasady rozliczeń

 

Sposób ustalania ilości dostarczonej wody i odprowadzonych ścieków:

  1. Ilość dostarczonej do nieruchomości wody ustala się na podstawie wskazania wodomierza głównego, a w przypadku jego braku – w oparciu o przeciętne normy zużycia wody,
  2. Ilość buy kamagra odprowadzanych ścieków ustala się na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, a w przypadku ich braku ilość odprowadzanych ścieków ustala się na podstawie umowy, jako równą ilości pobranej wody lub określonej w umowie.
  3. W przypadku braku możliwości odczytania wodomierza MPGK dokona oszacowania zużycia wody i odprowadzanych ścieków
    i wystawi fakturę na podstawie średniodobowego zużycia w okresie 6 miesięcy
  4. Ilość bezpowrotnie zużytej wody uwzględnia się w przypadku, gdy wielkość jej zużycia na ten cel ustalona jest na podstawie dodatkowego wodomierza zainstalowanego na koszt odbiorcy - Rozporzędzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 stycznia 2002 r. w sprawie określenia przeciętnych norm zużycia wody (Dz. U. Nr 8, poz. 70).

Odczyty wodomierzy dokonywane są:

  • w przypadku odbiorców indywidualnych w cyklu dwumiesięcznym,
  • w przypadku pozostałych odbiorców w cyklu miesięcznym
  • w przypadku odbiorców z Gminy Chełm i Gminy Kamień w cyklu trzymiesięcznym.

 

Wodomierze

 

    W oparciu o ustawę z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków – MPGK Sp. z o.o.  ponosi koszty nabycia, zainstalowania i utrzymania wodomierza głównego.

     Wymiana wodomierza głównego w terminach przewidzianych przez Rozporządzenie Prezesa Głównego Urzędu Miar odbywa się poprzez pisemne informowanie klienta o dacie i godzinach wymiany.

     W przypadku niedogodności podanego terminu możliwe jest ustalenie innego terminu, kontaktując się z BOK –  numer tel.563-14-61 wew. 218 - M. Kozieł

    Wymiana legalizacyjna wodomierza będącego własnością odbiorcy usług (podlicznik) dokonuje na koszt własny właściciel

    Okres legalizacyjny wodomierzy wynosi:

  • dla wodomierzy Ø 15 – Ø 40 – 5 lat
  • dla wodomierzy powyżej Ø 50 – 4 lata

Poprawiony: środa, 18 stycznia 2017 10:15