Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska: Główny Specjalista / Kierownik Windykacji oraz Główny Specjalista Zarządzania Majątkiem.

GŁÓWNY SPECJALISTA / KIEROWNIK WINDYKACJI

Zakres obowiązków:

  • monitorowanie zaległości w płatnościach oraz bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami, utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami (osoby fizyczne i podmioty gospodarcze),
  • wyjaśnianie na bieżąco przyczyn opóźnień w regulowaniu zobowiązań, negocjowanie i ustalanie warunków spłat zaległości oraz realizowanie założonych planów spłat należności,
  • kompleksowa obsługa procesów windykacyjnych i ich dokumentowanie,
  • bieżące monitorowanie zmian przepisów prawnych i dostosowywanie do nich procedur windykacyjnych,
  • kierowanie zespołem windykacyjnym,
  • stała współpraca z pionem finansowym i pionem sprzedaży. 

Wymagania:

  • minimum trzyletnie doświadczenie w obszarze windykacji,  
  • wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, prawnicze, ekonomiczne),
  • umiejętność prowadzenia negocjacji w szczególności telefonicznych,
  • praktyczna znajomość procesu windykacji oraz wybranych zagadnień prawnych z zakresu prawa cywilnego i procedury cywilnej,
  • kreatywność, umiejętność pracy pod presją czasu i analitycznego myślenia,
  • dobra znajomość pakietu MS Office w szczególności Excela,
  • komunikatywność i dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet socjalny.

GŁÓWNY SPECJALISTA ZARZĄDZANIA MAJĄTKIEM

Zakres obowiązków:

  • tworzenie i realizacja strategii gospodarowania majątkiem i strategii podatkowej,
  • optymalne zarządzanie obiektami i nieruchomościami Spółki w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa i efektywne wykorzystanie jej majątku,
  • tworzenie polityki finansowej, inwestycyjnej i rynkowej w zakresie gospodarowania nieruchomościami,
  • rekomendowanie rozwiązań dotyczących przedsięwzięć biznesowych związanych z rozporządzaniem mieniem Spółki i optymalizacji podatkowych,
  • sporządzanie analiz i raportów dotyczących optymalizacji kosztów i przychodów wynikających z wykorzystania obiektów i infrastruktury Spółki,
  • prowadzenie analiz bieżącego stopnia wykorzystania budynków i powierzchni, przy stałej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, administracyjnego, gospodarki nieruchomościami i spółek handlowych,
  • znajomość praktyki gospodarczej w zakresie wprowadzania nowych, elastycznych rozwiązań prawnych, organizacyjnych i kapitałowych,
  • znajomość procesów restrukturyzacyjno-konsolidacyjnych oraz koncentracji kapitału / majątku,
  • wiedza z zakresu badania efektywności kosztów gospodarowania majątkiem,
  • definiowanie i samodzielne budowanie raportów i analiz,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności EXCEL),
  • komunikatywność, dokładność, rzetelność, kreatywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy w zespole.

Oferujemy:

  • umowę o pracę, dopuszczamy inne formy współpracy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet socjalny.

Podstawowe informacje dla aplikujących kandydatów

  • osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych: CV oraz listu motywacyjnego ze wskazaniem stanowiska na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczenie w zamkniętej kopercie z dopiskiem określającym stanowisko do siedziby Spółki ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm.
  • Do aplikacji należy dołączyć podpisane oświadczenie: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”;
  • dokumenty aplikacyjne oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone datą  i własnoręcznym podpisem,
  • osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy,
  • osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a dokumenty zostaną zniszczone nie później niż do 6 miesięcy od daty złożenia.

Rekrutacja jest nieograniczona czasowo i trwa do osiągniecia SUKCESU!

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.