Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

Aktualnie poszukujemy osóby na stanowisko: specjalista/starszy specjalista w Dziale Zamówień Publicznych i Zakupów.

 Zakres zadań:
• prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminów wewnętrznych MPGK Sp. z o.o.,
• udział w pracach komisji przetargowych powoływanych przez Kierownika Zamawiającego,
• dokonywanie analizy ofert pod względem formalno-prawnym,
• przygotowywanie projektów umów,
• archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji przetargowej,
• prowadzenie rejestrów postępowań przetargowych,
• weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa zamówień publicznych,
• współpraca z radcą prawnym i komórkami merytorycznymi,
• sporządzanie niezbędnej korespondencji i dokumentacji związanej z funkcjonowaniem Działu Zamówień Publicznych i Zakupów.

Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe oraz staż pracy min. 2 lata w zamówieniach publicznych w szczególności prowadzenie postępowań przetargowych wg ustawy Prawo zamówień publicznych,
• znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy.
• umiejętność obsługi pakietu MS Office,
• umiejętność pracy pod presją czasu oraz w warunkach stresu.

Wymagania dodatkowe:
• bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność samodzielnego planowania czasu pracy,
• rzetelność, terminowość, dokładność;
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• znajomość platformy zakupowej.

Warunki pracy:
• umowa o pracę na pełen etat,
• praca biurowa w siedzibie MPGK Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie,
• praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

Wymagane dokumenty:
• CV oraz list motywacyjny,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Podstawowe informacje dla aplikujących kandydatów:
• osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o przesłanie dokumentów rekrutacyjnych: CV oraz listu motywacyjnego ze wskazaniem stanowiska na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub dostarczenie w zamkniętej kopercie z dopiskiem określającym stanowisko do siedziby Spółki ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm,
• szczegółowe informacje odnośnie zakresu zadań można uzyskać pod numerem telefonu 510 252 630,
• do aplikacji należy dołączyć podpisane oświadczenie: „Zgodnie z art. 6 ust.1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”;
• dokumenty aplikacyjne oraz wszystkie składane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem,
• osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy,
• osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a dokumenty zostaną zniszczone nie później niż do 6 miesięcy od daty złożenia.

Kandydatom oferujemy:
• umowę o pracę oraz stabilne zatrudnienie,
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego,
• pakiet socjalny.

Rekrutacja jest nieograniczona czasowo!

Informacja o plikach cookie

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.