Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Klienta należą:

  • zawieranie umów o dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków,
  • wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,
  • wystawianie faktur VAT za wodę i ścieki,
  • przyjmowanie informacji o stanie wodomierzy,
  • informowanie o bieżących należnościach i zadłużeniu,
  • ustalanie terminu wymiany i montażu wodomierzy,
  • windykacja należności,
  • przyjmowanie reklamacji i skarg.

Biuro Obsługi Klienta


  82 563 14 61 do 63 wybierz 5

Windykacja należności


  82 563 14 61 do 63 wew. 240
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7:00 - 15:00

 

 

Biuro Obsługi Klienta ZPOK Srebrzyszcze

Do najważniejszych zadań Biura Obsługi Klienta należą:
  • ważenie pojazdów z odpadami wraz z weryfikacją dokumentacji podmiotów dostarczających odpady uprawniającą do przyjęcia odpadów,
  • kontrola zgodności dostarczanych do ZPOK odpadów z deklaracją dostawcy co do ich rodzaju i pochodzenia wyjaśnianie sposobu rozliczeń oraz zasad płatności za wodę i ścieki,
  • wystawianie faktur VAT za przyjęte odpady i sprzedaż odpadów surowcowych,
  • udzielanie informacji na temat przyjęcia odpadów.

Biuro Obsługi Klienta
ZPOK Srebrzyszcze


  82 563 14 61 do 63 wew. 401
  690 129 151
  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek
7:00 - 17:00

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.