eBOK - Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest platformą internetową, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą Spółką. Usługa eBOK jest dostępna dla wszystkich Państwa, którzy posiadają umowę podpisaną z MPGK Sp. z o.o. w Chełmie na świadczenie usług w zakresie dostarczania wody i/lub odprowadzania ścieków.
System eBOK umożliwia Klientowi w sposób elektroniczny dostęp do usług, takich jak:
- kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków;
- sprawdzenie odczytów i podanie stanów wodomierza;
- aktywację usługi e-FAKTURA (zmianę adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi);
- dostęp do treści zawartej umowy (data zawarcia umowy i jej numer, numer wodomierza przyporządkowanego do umowy);
- wysyłanie i odbieranie korespondencji;
- informacja o statusie realizacji spraw.